Menseregte, Handel en Belegging Die globale regime handel en belegging het 'n groot impak op menseregte, gegewe dat die bevordering van ekonomiese groei op sigself nie kan lei tot inklusiewe, volhoubare en billike uitkomste ontwikkeling. resolusie Algemene Vergadering 67/171 bevestig menseregte as 'n leidende oorweging vir multilaterale handelsonderhandelinge. Die resolusie oproepe vir hoofstroom van die reg op ontwikkeling en versterking van die globale vennootskap vir ontwikkeling binne die internasionale handel instellings. Handel en belegging regimes ook oorvleuel en koppelvlak met intellektuele eiendom, oordrag van tegnologie, klimaatsverandering, en energie regimes en enige evaluering moet die impak van regime converge, verskille en kruisings te spreek op die verwesenliking van menseregte. 'N menseregte-gebaseerde benadering tot handel en belegging behels die oorweging van hoe verpligtinge State onder handel / belegging wet ooreenkomste kan 'n impak op hul vermoë om hul verpligtinge menseregte na te kom; watter maatreëls State en ander akteurs moet neem om te verseker positiewe impak en vermy negatiewe invloede; en oorweging van aksie wat nodig is om te verminder teen enige negatiewe invloede wat wel voorkom. Om dit te bereik, moet ons poog om bestaande stelsels van internasionale handel en belegging van enjins van ekonomiese groei te omskep in 'n veeldoelige raamwerk vir die bevordering van holistiese, mensgesentreerde ontwikkeling. Daar is baie kritiek van, en mobilisering teen, handelsooreenkomste en belegging verdrae, veral gegewe oriëntasie regerings om uitsluitlik op kommersiële belange in onderhandelinge fokus sonder inagneming van hul verpligtinge teenoor menseregte, die omgewing en ontwikkeling aan te spreek nie. 'N Wye verskeidenheid van gevallestudies dui daarop dat druk van die internasionale handel en belegging reëls om grense oop vir goedere en dienste, 'n "besigheid-vriendelike" omgewing vir buitelandse direkte belegging te skep en te versterk intellektuele eiendomsregte het dikwels bygedra het tot die ondermyning van die beskerming en verwesenliking van menseregte. Die trippel globale krisisse van 'n hoë en wisselvallige voedselpryse, klimaatsverandering en finansiële woelinge het openbare ondersoek van die internasionale ekonomiese orde verhoog. As gevolg hiervan, is daar 'n groeiende belangstelling en toewyding deur die burgerlike samelewing en deur sommige regerings om die implikasies sosiale en menslike regte van handel en belegging beleid en ooreenkomste te evalueer - beide multilaterale en bilaterale - onder meer deur die gebruik van menseregte impakstudies (HRIAs ). Aansienlike pogings moet aangewend word om te verwoord om alle afdelings, in die besonder die World Trade Organization en ander akteurs wat betrokke is in die gebied van handel en belegging van die toegevoegde waarde van menseregte, insluitend reg op ontwikkeling en die toepassing daarvan, die belangrikheid van beleid samehang met inagneming van die verpligtinge menseregte, standaarde en beginsels, die behoefte aan menseregte impak oudits en evaluerings, flexibiliteit en vrystellings soos in reis, en middels. Multi-belanghebbendes kenner werkswinkel oor 'n moontlike Menseregte Impakstudie (HRIA) van die Continental vrye handelsgebied in Afrika (2015-2017), 16-17 April 2015, UNECA Konferensiesentrum, Addis-Abeba, Ethiopië Hierdie werkswinkel gemik om moontlike maniere om 'n menseregte impakstudie (HRIA) van die Continental Free Trade Area (CFTA) in Afrika waarop onderhandelinge sal begin in 2015. Die vergadering featured die bespreking van 'n kwessies papier wat voorberei is deur die kantoor uit te voer te verken van die Hoë Kommissaris vir Menseregte (OHCHR), en 'n uiteensetting van die toekoms stappe in die HRIA proses. Die vergadering is gesamentlik georganiseer deur die OHCHR, die Ekonomiese Kommissie Verenigde Nasies vir Afrika (UNECA) en Friedrich-Ebert Stiftung (FES). Aan die einde van die vergadering, is daar besluit dat UNECA n stuurwiel groep sal koördineer en dat as 'n volgende stap OHCHR sou 'n bestekopname assessering lei as deel van 'n HRIA van die CFTA. Aanbevelings is ook gemaak deur deelnemers oor hoe om deursigtigheid en deelname aan die CFTA onderhandelinge verseker en dit is formeel oorgedra deur UNECA om die Afrika-unie Kommissie (AUC). Program Lys van deelnemers Kwessies Papier vir die werkswinkel Aanbevelings oor deursigtigheid en deelname aan CFTA onderhandelinge 17-18 September 2014: "om die regte impak?" - OHCHR / FES Expert Werkswinkel oor Evaluering Menseregte Impact Assessments (HRIAs) in Handel en Belegging regimes Bogis-Bossey, Genève konsep Nota Program van die werk Lys van deelnemers workshop verslag 15 Oktober 2014: UNCTAD Wêreld Investment Forum 2014 - Menseregte en Belegging beleidmakende: Relevansie en integrasie, OHCHR-UNCTAD Simposium oor Besigheid en Menseregte, Genève Onlangse normatiewe ontwikkeling, insluitend die VN Riglyne tov Besigheid en Menseregte (UNGPs), bepaal dat die regering en die mark akteurs onderskeie pligte en verantwoordelikhede van menseregte in die konteks van die hele sake-aktiwiteit, insluitend belegging te beskerm. Nietemin, die begrip van hoe menseregte belegging betrokke is en wat dit beteken vir belegging beleidmaking is steeds ontluikende. Trouens, terwyl daar 'n onophoudelike stroom van die aktiwiteit gerig op die totstandkoming maatskappy praktyk in lyn met die UNGPs, 'n ernstige leemte bestaan met betrekking tot die regering se beleid maak. Min pogings, indien enige, oorweeg wat die UNGPs impliseer vir belegging beleidmaking, insluitend in die besonder internasionale belegging ooreenkomste (IIAS) en staat-belegger kontrakte gegee die gedifferensieerde pligte en verantwoordelikhede van regerings en maatskappye vir menseregte. Terwyl Belegging Beleidsraamwerk UNCTAD se vir Volhoubare Ontwikkeling (IPFSD) is 'n welkome beginpunt in hierdie verband, is meer werk nodig is om die betekenis en implikasies van die UNGPs vir 'n verskeidenheid van regerings - en mark akteurs distilleer. Oktober 2014: UNCTAD Wêreld Investment Forum 2014 - Die hervorming van die Internasionale Beleggingsraad Regime By die 2014 Internasionale belegging ooreenkomste (IIA) Konferensie meer as 50 verteenwoordigers op hoë vlak van regerings, insluitend ministers, sowel as senior sakelui, internasionale en burgerlike organisasies samelewing, sowel as 'n groot gehoor, belê in Genève om die uitdagings aan te spreek wat voortspruit uit IIAS en om maniere te vind om die IIA regime hervorming te oorweeg. Sprekers het hul ervarings en ontwikkel voorstelle vir die verbetering van globale belegging bestuur. Hulle geïdentifiseer dringende sake in IIAS en belegging geskilbeslegting wat aangespreek moet word en maniere om dit te doen. Die fokus was op die vind van beton en werkbare oplossings. Deur dit te doen, die vergadering geskets die kontoere van 'n padkaart vir die hervorming van die IIA regime en 'n beroep op die UNCTAD tot 'n multilaterale platform vir betrokkenheid op belegging beleid kwessie verskaf en werk met ander belanghebbendes om hierdie padkaart verder te ontwerp. Die voormalige hoë kommissaris by Pascal Lamy, die voormalige direkteur-generaal van die World Trade Organization (WHO), senior diplomate en handel amptenare sowel as kenners van die akademie en die burgerlike samelewing by 'n geleentheid wat deur die Instituut van die Verenigde Nasies vir Opleiding en Navorsing ( UNITAR) in Genève om die skakeling tussen handel en menseregte bespreek. Wat's nuut Hierdie gids poog om projekleiers help in die werk met kliënte regerings om konkrete agribesigheid beleggings wat werk te skep lok, armoede te verminder, en die ontwikkeling van waardekettings in 'n omgewingsvriendelike en sosiaal volhoubare manier. Werk deur die Fasiliteit vir Investment Climate Advisory Services (FIAS) befonds in die fiskale jaar 2014 afgelewer resultate oor 'n wye verskeidenheid van aktiwiteite, van die bevordering van handel en mededingende markte te vaartbelyning besigheid regulasie te moedig groot nuwe belegging in spesifieke industrieë. Hierdie uitgawe van die FIAS Jaaroorsig sluit 'n spesiale afdeling oor die nuwe Handel Fasilitering Support Program geïnisieer met FIAS ondersteuning. Dit sal dien as 'n middelpunt van 'n toenemende fokus op handel as 'n enjin van volhoubare groei in ontwikkelende lande. Die portefeulje bereik resultate in armste lande ter wêreld, nasies in broos en-konflik geraak situasies (FCS), en Sub-Sahara Afrika. FIAS ondersteuning gehelp bereik 'n aansienlike sprong in belegging gegenereer vir die industrie-spesifieke sektore, die voortsetting van 'n sterk tendens van groei in hierdie gebied. Hierdie prestasies plaasgevind te midde van 'n groot bank Groep herorganisasie wat gelei het tot die skepping van 'n nuwe handelsmerk en mededingendheid (T & C) Global praktyk, wat is die uitbreiding van die omvang van die FIAS program in FY15 en verder. Die kompetisie beleid voorspraak Contest se doel is om ten toon te stel die positiewe resultate vir verbruikers, maatskappye, en algehele ekonomiese groei gegenereer deur forwardleaning beleid wat daarop gemik is thwarting anti-mededingende gedrag. In die begin van 2014, die Wêreldbank Groep aangekondig dat die wenners van die eerste wedstryd. Hulle is gekies uit 'n sterk-en hoogs mededingende veld van die aanspraakmakers. Die Arabiese Republiek van Egipte, Chili, Colombia en Pakistan is gekies as wenners in een van verskeie kategorieë beklemtoon verskillende aspekte van die kompetisie beleid. Eervolle lyste na die kompetisie agentskappe in El Salvador, Mexiko, Moldawië, Suid-Afrika, en Turkye. Die Globale skuld resolusie en Besigheid afrit program van die Wêreldbank Groep help ontwikkelende lande in die verbetering van hul insolvensie stelsels te help red lewensvatbare besighede en hulp uitgang nie-lewensvatbare kinders. Hierdie nuwe infographic beskryf benadering en impak van die program op krediet, entrepreneurskap, en groei in kliënt lande regoor die wêreld. Die bereidwilligheid van banke en beleggers om nuwe besighede te ondersteun hang 'n groot deel van die reëls wat versuim besighede te regeer. Effektiewe insolvensie regimes red sukkel maatskappye wanneer dit moontlik is, of weer toe bates van die versuim firmas meer produktief. Hierdie-prosedures gefokus op die einde van die besigheid lewensiklus-het 'n groot impak op die begin. Banke en beleggers is meer bereid is om te leen wanneer hulle weet hulle kan ten minste 'n paar van hul belegging te verhaal. Entrepreneurs is meer bereid is om die mark te betree as hulle nie hul hele persoonlike fortuin is om in gevaar stel. Openbare-private dialoog (PPD) is in broos en-konflik geraak situasies (FCS) hoogs noodsaaklik om die gaping wat spruit uit die gebrek aan wettige instellings vul, te help skep deursigtigheid en vertroue tussen belanghebbendes, en die behoefte aan hervorming en ingrypings te identifiseer wat kan die sake-omgewing te verbeter en beleggings te lok. Gebaseer op 'n opname en 'n reeks onderhoude, hierdie verslag vang ervarings en lesse wat geleer is deur 27 professionele mense van die implementering van PPD projekte in meer as 30 lande. The Little Data Book op Privaatsektorbestuur Ontwikkeling 2014 is een van 'n reeks van sakgrootte boeke wat 'n wye verskeidenheid van data aan te bied oor die omvang en tipes regulasies wat verbeter-en dwing-sake-aktiwiteit. Ingesluit in die gids is aanwysers op die ekonomiese en sosiale konteks, die belegging klimaat, die private sektor belegging, finansies en bankwese, en infrastruktuur. Die aanwysers verskaf gebruikers met 'n algemene begrip van die private sektor in elke land. Die meer as 200 lande bladsye word aangevul deur versamelde data vir plaaslike en inkomste groepe. Die data het gelei tot nuwe navorsing, in staat gestel benchmarking, en die hervormingsproses ingelig in baie ontwikkelende lande. Hierdie handboek is bedoel om praktisyns te help in die begrip van 'n lae-koolstof sones en die sistematiese proses wat nodig is om te ontwikkel en te bedryf in sulke gebiede. Die handboek trek swaar op die lesse wat geleer is uit die lae-koolstof Zones projek in Bangladesj, een van die eerste sodanige inisiatiewe onderneem deur 'n laer-inkomste land en probeer om 'n benadering tot die bestaande ou-styl uitvoer verwerking sones omgewingsvriendelike omskep in meer ontwikkel vriendelike lae-koolstof sones. Dit Nuts & Bolts publikasie ondersoek die verband tussen die gebruik van gespesialiseerde belasting sagteware en totale koste belasting nakoming vir besighede. Die meeste empiriese data van beide ontwikkelde en ontwikkelende lande toon dat die gebruik van belasting sagteware is wat verband hou met 'n hoër koste belasting nakoming. Baie belastingbetalers "oorgebruik" die sagteware in 'n poging om hul belastingverpligtinge te optimaliseer. Wat is inflasie? Die maatstaf van prysstygings binne 'n stel van goedere en dienste oor 'n tydperk van die tyd staan bekend as inflasie. Die mees algemene maatstaf van inflasie staan bekend as die VPI, of verbruikersprysindeks. wat die prysstygings (dalings) van basiese verbruikersgoedere en - dienste te meet. Die BBP-deflator is 'n ander baie belangrike maatstaf van inflasie as dit meet die prys veranderinge in goedere wat plaaslik geproduseer word. In effek, inflasie daal die waarde van jou geld en maak dit duurder om goedere en dienste te koop. Oorsake van inflasie Daar is 'n paar verskillende redes wat verantwoordelik is vir die inflasie in ons goedere en dienste; Kom ons hersien 'n paar van hulle. Vraagtrekinflasie verwys na die idee dat die ekonomie werklike eise meer goedere en dienste as beskikbaar. Dit tekort aan voorraad in staat stel om verkopers om pryse te verhoog tot 'n balans in plek gestel word tussen vraag en aanbod. Die koste-druk teorie. ook bekend as "aanbod skok inflasie", dui daarop dat 'n tekort of skokke aan die beskikbare aanbod van 'n sekere goed of produk 'n rimpeleffek deur die ekonomie sal veroorsaak word deur die verhoging van pryse deur die ketting van die produsent na die verbruiker. Jy kan dit maklik sien in olie markte. Wanneer OPEC verminder olievoorraad, is pryse kunsmatig opgejaag en lei tot hoër pryse by die pomp. Geldvoorraad speel 'n groot rol in inflasiedruk sowel. Monetaristiese ekonome glo dat as die Federale Reserweraad die geldvoorraad nie voldoende nie beheer nie, kan dit eintlik groei teen 'n tempo vinniger as dié van die potensiële produksie in die ekonomie, of reële BBP. Die oortuiging is dat dit sal opjaag pryse en dus inflasie. Lae rentekoerse ooreenstem met 'n hoë vlakke van geldvoorraad en voorsiening te maak vir meer belegging in 'n groot besigheid en nuwe idees wat uiteindelik lei tot onvolhoubare vlakke van inflasie as goedkoop geld beskikbaar is. Die kredietkrisis van 2007 is 'n baie goeie voorbeeld hiervan by die werk. Inflasie kan kunsmatig geskep word deur middel van 'n omsendbrief toename in loontrekkers eise en dan die daaropvolgende toename in produsent koste wat sal ry die pryse van hul goedere en dienste. Dit sal dan vertaal terug in hoër pryse vir die loontrekkers of verbruikers. Soos eise hoër gaan van elke kant, sal inflasie voortgaan om te styg. Uitwerking van inflasie Die uitwerking van inflasie kan wrede vir bejaardes wat op soek is om af te tree op 'n vaste inkomste. Die dollar wat hulle verwag om af te tree met minder en minder werd wees as die tyd gaan aan en inflasie gaan hoër. Wanneer die balans tussen vraag en aanbod spiraal buite beheer, sal kopers hul besteding gewoontes te verander as hulle voldoen aan hul aankope drempels en produsente sal ly en gedwing word om produksie te sny. Dit kan maklik gekoppel word aan hoër werkloosheid. Wanneer uiterstes ontstaan in die vraag / aanbod struktuur, is wanbalanse geskep. Die verband krisis van 2007 is 'n goeie voorbeeld hiervan. Huispryse is steeds op 'n baie vinnige tempo 2002-2005 en het tot die punt waar die pryse te hoog is, dwing kopers om weg te stap. Hierdie gebrek aan vraag gedwonge verkopers om pryse te laat val terug na 'n punt waar daar is die vraag. Soos ek hierdie artikel skryf, hierdie balans is nog nie in die eiendomsmark kom. Dit is te wyte aan verskeie faktore, soos jy sal lees in ons verband krisis artikel, maar die uiterste versnelling van inflasie in huispryse is direk gekorreleerd aan die nadeel ons sien. 'N Soortgelyke voorbeeld kan gesien word in die internet euforie in die aandelemark terug in 1998 tot 2000. Hierdie vinnige versnelling in aandeelpryse uiteindelik onvolhoubaar en het gelei tot 'n rampspoedige daling. Die punt wat gemaak word, is dat as inflasie is nie vervat en styg op 'n onvolhoubare koers; hoe sterker die impak op die ander kant. Daar is 'n gesegde; "Hoe groter hulle word, hoe harder hulle val".
No comments:
Post a Comment